Reception

Omgivelserne i og omkring ANKER er en skøn oase midt i storbyen.

Her kan I afholde reception i ro og mag med udsigt over lystbådehavnen og Aarhus Ø. Lokalerne kan rumme fra 20 til 150 personer. Vi skaber en festlig dag for jer og for jeres gæster.

På ANKER kan du opleve Nordhavnens smukke udsigt over Aarhus Ø. Vores lokaler har panoramahvinduer fra gulv til loft.

Nedenstående festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2023

Receptionsmenu

• Sammensæt 6 smagfulde livretter efter eget valg
• Tilvalg af ekstra ret 39,- pr. kuvert
• Drikkevarer afregnes efter forbrug

Pris pr. kuvert inkl. lokale & basis opdækning 229,-

Reception – alt inklusiv

• 1 gl. velkomstdrink
• Sammensæt 6 smagfulde livretter efter eget valg
• Tilvalg af ekstra ret 39,- pr. kuvert
• Kaffe & te ad libitum
• 3 slags sødt til kaffen
• Drikkevarer afregnes efter forbrug

Pris pr. kuvert inkl. lokale & basis opdækning 459,-

Selskabslokaler med udsigt

I vores lyse restaurant kan du invitere op til 170 gæster. Du er omgivet af en glasfacade fra gulv til loft med udsigt over havnen og Aarhus Ø. De maritime omgivelser danner de perfekte rammer om maden og udsigten fuldender oplevelsen.

Mad der smager

På ANKER tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine. Vi benytter de bedste råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed. Maden er franskinspireret, og vi lover, at du ikke kommer til at gå forgæves, hvis du er ude efter den gode spiseoplevelse.

Fleksible selskabspakker

Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere jer om at nyde dagen og selskabet.

Kom og mød os

I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og I kan se vores lokaler og omgivelser. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.

Det med småt

Alle menuer er baseret på min. 20 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 7 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæsteantal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr på 45 kr. Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20 %, forbeholder vi os retten til at ændre i lokaleforhold. Ved levering og afhentning af mad ud af huset, tillægges 300 kr. i leveringsomkostninger, samt 1000 kr. i depositum for porcelæn og service. Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse. Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.

Prisoversigt

Receptionsmenu
Tilvalg
Velkomstdrinks
Kaffe / the ad libitum
Sødt tre slags
Cognac / likør
Blødbar 4 timer
Hårdbar 4 timer
Lokaleleje og opdækning

229,-
39,-
69,-
69,-
59,-
69,-
499,-
599,-
3000,-

Generelle vilkår

Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00
Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00

Såfremt ikke andet står anført på vores bekræftelse er DRC’s standardregler gældende med hensyn til afbestillingsfrister m.v. Se drc´s hjemmeside www.d-r-c.dk

Festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2024

Vi tager forbehold for stave- og prisfejl.

Åbningstider

MANDAG – FREDAG

11.30 – 23.00

LØRDAG – SØNDAG

11.30 – 23.00