Konfirmation

Omgivelserne i og omkring ANKER er som en skøn oase midt i storbyen. Her kan I fejre konfirmation i ro og mag i flotte rammer, med udsigt over lystbådehavnen og Aarhus Ø. Lokalerne kan rumme op til 150 personer. Lad os hjælpe jer med at skabe en uforglemmelig dag for både jer og jeres gæster.
Nedenstående festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2024

Konfirmationsfest 1

• 1 gl. velkomstdrink
• 3 retters menu
  (Mulighed for buffet, tillæg 35,- pr. person)
• Kaffe & te
• Øvrige drikkevarer afregnes efter forbrug

Pris pr. kuvert
inkl. lokale & opdækning 489,-

Konfirmationsfest 2

• 1 gl. velkomstdrink
• 3 retters menu
(Mulighed for buffet, tillæg 70,- pr. person)
• Kaffe & te
• Restaurantens udvalg af vinmenu, fadøl, sodavand og vand under middagen

Pris pr. kuvert
inkl. lokale & opdækning 849,-

Luksusfesten – alt inklusive

• 1 gl. velkomstdrink
• Snacks
• 4-retters menu
• Kaffe/te med hjemmelavede sødt.
• Hertil 1. stk. cognac eller likør
• Gå hjem-menu
• Udsøgt vinmenu under hele middagen samt fadøl, sodavand & vand.
• 6 timers bar med longdrinks, vin, fadøl, sodavand & vand efter middagen Herefter tillæg pr. person, pr. time kr. 149,-

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 1179,-

Selskabslokaler med udsigt

I vores lyse restaurant kan du invitere op til 150 gæster. Du er omgivet af en glasfacade fra gulv til loft med udsigt over havnen og Aarhus Ø. De maritime omgivelser danner de perfekte rammer om maden og udsigten fuldender oplevelsen.

Mad der smager

På ANKER tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine.

Vi benytter de bedste råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed. Maden er franskinspireret, og vi lover, at du ikke kommer til at gå forgæves, hvis du er ude efter den gode spiseoplevelse.

Fleksible selskabspakker

Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere jer om at nyde dagen og selskabet.

Kom og mød os

I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og I kan se vores lokaler og omgivelser. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.

Det med småt

Alle menuer er baseret på min. 20 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 7 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæsteantal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr på 45 kr. Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20%, forbeholder vi os retten til at ændre i lokaleforhold. Ved levering og afhentning af mad ud af huset, tillægges 500 kr. i leveringsomkostninger ved kørsel over 10 km samt 1000 kr. i depositum for porcelæn og service. Service skal være rengjort og tilbageleveret senest 3 dage efter arrangementet er afholdt. Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse. Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.

3 retter

Menu
Velkomstdrink
Snacks
Kaffe/te
Sødt
Cognac / likør
Gå-hjem-menu
Blødbar 4 timer
Hårdbar 4 timer
Lokaleleje og opdækning

389,-
69,-
79,-
69,-
59,-
69,-
129,-
499,-
599,-
3000,-

4 retter

Menu
Velkomstdrink
Snacks
Kaffe / the
Sødt
Cognac / likør
Gå-hjem-menu
Blødbar 4 timer
Hårdbar 4 timer
Lokaleleje og opdækning

459,-
69,-
79,-
69,-
59,-
69,-
129,-
499,-
599,-
3000,-

Generelle vilkår

Følgende sluttidspunkter er gældende, såfremt intet andet er aftalt:

Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00
Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00

Inkluderet i lokalelejen er bordpyntning med dagens blomster, lys og servietter.
Såfremt der ønskes pyntet med specielt udvalgte blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. kuvert efter nærmere aftale.

Såfremt ikke andet står anført på vores bekræftelse er DRC’s standardregler gældende med hensyn til afbestillingsfrister m.v. Se drc´s hjemmeside www.d-r-c.dk

Festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2024. Vi tager forbehold for stave- og prisfejl.

Åbningstider

MANDAG – FREDAG

11.30 – 23.00

LØRDAG – SØNDAG

11.30 – 23.00