Livets fester

Omgivelserne i og omkring ANKER er som en skøn oase midt i storbyen.
Her kan I fejre livets fantastiske fester i de smukkeste rammer med udsigt over lystbådehavnen & Aarhus Ø. Lokalerne kan rumme op til 150 personer.
Vi glæder os til at hjælpe jer med at skabe en uforglemmelig fest.
Nedenstående festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2023

Den gode dag – frokost

(Varighed 11.00-17.00)
• 1 gl. velkomstdrink
• Frokost buffet
• Kaffe/te med hjemmelavet sødt

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 519,-

Den gode dag 1 – alt inklusiv

(Varighed 6 timer)
• 1 gl. velkomstdrink
• 3 retters menu
• Kaffe/te med hjemmelavet sødt
• Blød bar: Restaurantens valg af vinmenu, fadøl, sodavand og vand

Herefter tillæg pr. person pr. time kr. 129,-

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 999,-

Den gode dag 2 – alt inklusiv

(Varighed 8 timer)
• 1 gl. velkomstdrink
• Snacks
• 4-retters menu
• Kaffe/te med hjemmelavede sødt.
• Hertil 1. stk. cognac eller likør
• Gå hjem-menu
• Udsøgt vinmenu under hele middagen samt fadøl, sodavand & vand.
• Bar med vin, fadøl, sodavand & vand efter middagen
(Den gode dag 2 – alt inklusiv med
hård bar: 1499,-)

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 1349,-

Selskabslokaler med udsigt

I vores lyse restaurant kan du invitere op til 170 gæster. Du er omgivet af en glasfacade fra gulv til loft med udsigt over havnen og Aarhus Ø. De maritime omgivelser danner de perfekte rammer om maden og udsigten fuldender oplevelsen.

Mad der smager

På ANKER tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine. Vi benytter de bedste råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed. Maden er franskinspireret, og vi lover, at du ikke kommer til at gå forgæves, hvis du er ude efter den gode spiseoplevelse.

Fleksible selskabspakker

Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere jer om at nyde dagen og selskabet.

Kom og mød os

I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og I kan se vores lokaler og omgivelser. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.

Det med småt

Alle menuer er baseret på min. 20 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 7 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæste antal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr på 45,- Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20%, forbeholder vi os ret til at ændre i lokaleforhold. Ved levering af mad ud af huset, tillægges 500,- i leveringsomkostninger ved kørsel over 10 km, samt 1000,- i depositum for porcelæn og service. Service skal være tilbageleveret og rengjort senest 3 dage efter afholdt arrangement. Afhentning af service på leveringsadressen koster 500,-
Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse.
Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.

3 retter

Menu
Velkomstdrink
Snacks
Kaffe / te
Sødt
Cognac / likør
Gå-hjem-menu
Blød bar 4 timer
Hård bar 4 timer
Lokaleleje og opdækning

Tillæg ved valg af buffet i stedet for 3-retters/4-retters menu: 70,- pr. person

389,-
69,-
79,-
69,-
59,-
69,-
129,-
499,-
599,-
3000,-

4 retter

Menu
Velkomstdrink
Snacks
Kaffe / te
Sødt
Cognac / likør
Gå-hjem-menu
Blød bar 4 timer
Hård bar 4 timer
Lokaleleje og opdækning

Tillæg ved valg af buffet i stedet for 3-retters / 4-retters menu: 70,- pr. person

459,-
69,-
79,-
69,-
59,-
69,-
129,-
499,-
599,-
3000,-

Generelle vilkår

Følgende sluttidspunkter er gældende, såfremt intet andet er aftalt:

Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00

Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00

Inkluderet i lokalelejen er bordpyntning med dagens blomster, lys og servietter.

Såfremt der ønskes pyntet med specielt udvalg-te blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. kuvert efter nærmere aftale.

Såfremt ikke andet står anført på vores bekræftelse er DRC’s standardregler gældende med hensyn til afbestillingsfrister m.v.
Se DRC’s hjemmeside www.thehost.dk

Festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2024

Vi tager forbehold for stave- og prisfejl.

Åbningstider

MANDAG – FREDAG

11.30 – 23.00

LØRDAG – SØNDAG

11.30 – 23.00