Livets fester
Omgivelserne i og omkring ANKER er som en skøn oase midt i storbyen.
Her kan I fejre livets fantastiske fester i de smukkeste rammer med udsigt over lystbådehavnen & Aarhus Ø. Lokalerne kan rumme op til 150 personer.
Vi glæder os til at hjælpe jer med at skabe en uforglemmelig fest.
Nedenstående festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2025
Den gode dag – frokost
(Dagsarrangement)
• 1 gl. velkomstdrink
• 3 retters menu (Frokostbuffet: Tillæg 35,- pr. person)
• Vand m/u brus ad libitum
• Tilkøb af kaffe & sødt
Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 499,-
Den gode dag 1 – alt inklusiv
• 1 gl. velkomstdrink
• 3 retters menu (mulighed for buffet, tillæg 70,- pr. person)
• Kaffe/te med hjemmelavet sødt
• Blød bar: Restaurantens valg af vinmenu, fadøl, sodavand og vand i 5 timer
Herefter tillæg pr. person pr. time kr. 129,-
Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 999,-
Den gode dag 2 – alt inklusiv
Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 1369,-
Selskabslokaler med udsigt
I vores lyse restaurant kan du invitere op til 150 gæster. Du er omgivet af en glasfacade fra gulv til loft med udsigt over havnen og Aarhus Ø. De maritime omgivelser danner de perfekte rammer om maden og udsigten fuldender oplevelsen.
Mad der smager
På ANKER tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine. Vi benytter de bedste råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed. Maden er franskinspireret, og vi lover, at du ikke kommer til at gå forgæves, hvis du er ude efter den gode spiseoplevelse.
Fleksible selskabspakker
Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere jer om at nyde dagen og selskabet.
Kom og mød os
I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og I kan se vores lokaler og omgivelser. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.
Det med småt
Alle menuer er baseret på min. 15 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 7 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæste antal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr på 45,- Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20%, forbeholder vi os ret til at ændre i lokaleforhold. Ved levering af mad ud af huset, tillægges 500,- i leveringsomkostninger ved kørsel over 10 km, samt 1000,- i depositum for porcelæn og service. Service skal være tilbageleveret og rengjort senest 3 dage efter afholdt arrangement. Afhentning af service på leveringsadressen koster 500,-
Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse.
Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.
Vand m/u brus
Køb af festpakke med vand m/u brus ad libitum er kun mulig ved samtidigt køb af øvrige drikkevarer som vin, øl og sodavand.
Ønskes der ikke øvrige drikkevarer skal indholdet af festpakken afregnes individuelt efter priserne i prislisten, ligesom der betales lokaleleje.
3 retter
Menu
Velkomstdrink
Snacks
Kaffe / te
Sødt
Cognac / likør
Gå-hjem-menu
Blød bar pr. time (min. 3 timer)
Hård bar pr. time (min 3 timer)
Lokaleleje og opdækning (Når selskabspakker ikke vælges)
389,-
79,-
79,-
69,-
59,-
69,-
129,-
129,-
149,-
3000,-
4 retter
Menu
Velkomstdrink
Snacks
Kaffe / te
Sødt
Cognac / likør
Gå-hjem-menu
Blød bar pr. time (min. 3 timer)
Hård bar pr. time (min 3 timer)
Lokaleleje og opdækning (Når selskabspakker ikke vælges)
459,-
79,-
79,-
69,-
59,-
69,-
129,-
129,-
149,-
3000,-
Generelle vilkår
Følgende sluttidspunkter er gældende, såfremt intet andet er aftalt:
Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00
Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00
Inkluderet i lokalelejen er bordpyntning med dagens blomster, lys og servietter.
Såfremt der ønskes pyntet med specielt udvalg-te blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. kuvert efter nærmere aftale.
Såfremt ikke andet står anført på vores bekræftelse er DRC’s standardregler gældende med hensyn til afbestillingsfrister m.v.
Se DRC’s hjemmeside www.thehost.dk
Festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2024
Vi tager forbehold for stave- og prisfejl.
Åbningstider
MANDAG – FREDAG
12.00 – 23.00
LØRDAG – SØNDAG