Selskabs Brunch

Omgivelserne i og omkring ANKER er som en skøn oase midt i storbyen. Her kan I afholde jeres brunch-arrangement, i flotte rammer og med udsigt over lystbådehavnen & Aarhus Ø. Lokalerne kan rumme op til 150 personer. Vi ser frem til at skabe en uforglemmelig dag for både jer og jeres gæster.
Nedenstående festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2024

Den gode brunch – alt inklusive

  • 1 gl. velkomstdrink, Cava
  • 7 retters brunch-menu
  • Kaffe/te/juice/vand ad libitum i 3 timer.
    Herefter tillæg pr. person, pr. time kr. 59,-
    Ekstra tilvalg af retter pr. stk./pax 39,-

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 498,-

Brunch & bobler – alt inklusiv

  • Cava ad libitum i 3 timer
  • 7 retters brunch-menu
  • Kaffe/te/vand/juice/vin/fadøl/sodavand ad libitum i 3 timer
    Herefter tillæg pr. person, pr. time kr. 129,-
  • Der er mulighed for at opgradere fra Cava til Moët Imperial Champagne for en merpris på 329,- pr. person
  • Ekstra tilvalg af retter pr. stk/pr. person 39,-

Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 749,-

Menuen

Skyr m. hjemmelavet müsli. Toppet med marinerede skovbær & frugt
Røget laks m. rygeost & urter
Røræg m. bagte tomater, brunch pølser & bacon crumble
Friskbagte små croissanter
2 slags charcuteri m. behørig garniture
2 udvalgte oste m. hjemmelavet knækbrød & sød kompot
Brownie m. frysetørret hindbær & hvid chokolade mousse
Ankers surdejsbrød m. smør

Selskabslokaler med udsigt

I vores lyse restaurant kan du invitere op til 150 gæster. Du er omgivet af en glasfacade fra gulv til loft med udsigt over havnen og Aarhus Ø. De maritime omgivelser danner de perfekte rammer om maden og udsigten fuldender oplevelsen.

Mad der smager

På ANKER tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine. Vi benytter de bedste råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed. Maden er franskinspireret, og vi lover, at du ikke kommer til at gå forgæves, hvis du er ude efter den gode spiseoplevelse.

Fleksible selskabspakker

Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere jer om at nyde dagen og selskabet.

Kom og mød os

I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og I kan se vores lokaler og omgivelser. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.

Det med småt

Alle menuer er baseret på min. 20 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 7 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæsteantal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr på 45,- Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20%, forbeholder vi os retten til at ændre i lokaleforhold. Ved levering af mad ud af huset, tillægges 500,- i leveringsomkostninger ved kørsel over 10 km, samt 1000,- i depositum for porcelæn og service. Service skal være rengjort og tilbageleveret senest 3 dage efter afholdt arrangement. Afhentning af service på leveringsadressen koster 500,-
Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse. Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.

Prisoversigt
7 retter

Brunch
Velkomstdrink
Menu tilvalg
Kaffe / te / juice / vand i 3 timer
Øl / sodavand i 3 timer
“Bitter”
Lokaleleje og opdækning

 

279,-
79,-
39,-
149,-
379,-
59,-
3000,-


Generelle vilkår

Følgende sluttidspunkter er gældende, såfremt intet andet er aftalt:

Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00
Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00

Inkluderet i lokalelejen er bordpyntning med dagens blomster, lys og servietter. Såfremt der ønskes pyntet med specielt udvalgte blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. kuvert efter nærmere aftale.

Såfremt ikke andet står anført på vores bekræftelse er DRC’s standardregler gældende med hensyn til afbestillingsfrister m.v. Se DRCs hjemmeside www.d-r-c.dk

Festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2024. Vi tager forbehold for stave- og prisfejl.

Åbningstider

MANDAG – FREDAG

12.00 – 23.00

LØRDAG – SØNDAG

12.00 – 23.00